FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy :: Galerie :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości :: Zaloguj
[Komentarze] Skowyt z Averlandu
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Cathedral City Strona Główna -> Warhammer / Kaz's Dungeons of ideas
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaz
Rycerz
Rycerz



Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostermark
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:33, 11 Wrz 2012    Temat postu: [Komentarze] Skowyt z Averlandu

Cześć wszystkim.

Na początek chciałbym przedstawić realia i zasady gry.

Przygodę zaczynamy w roku 2540, w Averlandzkim mieście Streissen.
Jeśli chodzi o dokładny czas to jest 18 dzien miesiąca czasu Mrozów (Kaldezeit) czyli 1wszy dzien zimy.

Informacje na temat prowincji i miasta Streissen znajdziecie w temacie " [co trzeba wiedziec?] Skowyt z Averlandu."

Teraz kilka zasad, które pomogą nam we wspolnej zabawie, ulatwią gre i nie zamienia forum w tworczy chaos.

Temat [Komentarze] służy nam do wszelkich pytan dotyczących danej sytuacji, np" czy moge zrobic sobie łuk z tego wiosła? " albo " czy te orki napewno idą na nas?" W komentarzach mozna pisac wszystko co wam przyniesie slina na język. Temat ten słuzy wam rowniez do tego, zeby dogadac się wspolnie co robicie w danej sytuacji i do przeprowadzania dialogów. W tym temacie nie ma kolejnosci postow tak ze mozecie spamowac dowoli.
Temat Skowyt z Averlandu sluzy z kolei do wpisywania okreslonych wczesniej akcji, których nie mozna juz zmienic.

Piszemy w 3 osobie liczby pojedynczej, czasu przeszłego
Piszemy tylko o swojej postacii
Działania postaci i jej przemyślenia zapisujemy czcionką standardową, natomiast to co postać mówi - kursywą.

Piszemy w okreslonej wczesniej kolejnosci. Najpierw gracz 1, pozniej 2, pozniej 3, i spowrotem 1,2,3 itd.. Jezeli kazdy pisalby na hurra to gra nie mialaby sensu.

Kazdy ma czas 48h na napisanie posta w temacie głównym tj " skowyt z Averlandu.

Po tym czasie gracz, ktorego jest kolej na post traci pp.

Nie wpychamy sie w kolejke z postami w temacie glownym.

Wszystkie rzuty prowadzi MG

Pytania, ktore macie do mg a nie chcecie zeby reszta druzyny je przeczytala kierujecie na pm.

Mysle ze to wszystko poki co z mojej strony.
Pierwszy post w temacie głownym pojawi sie zaraz po skompletowaniu druzyny.

życzę milej zabawy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PlayerKiller
Mój Pan



Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:21, 11 Wrz 2012    Temat postu:

Kaz dalbys jakis przyklad jak mamy opisywac postac np , moja postac stoi w deszczu w ciemnym zaulku kolo oberzy i czeka na kolesia do skasowania widzi ze on wycodzi , czekam az przejdzie obok i od tylu atakuje go mieczem oburacz ... jak mam poprawnie opisac taka akcje / sytuacje ?
skad bedziemy wiedzieli kto jest ktory w kolejce ?


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez PlayerKiller dnia Wto 21:24, 11 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaz
Rycerz
Rycerz



Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostermark
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:01, 11 Wrz 2012    Temat postu:

Przykład - Temat w komentarzach dotyczyl zakradnięcia się do posesji szlachcica podejzanego o herezje.. po udanych testach na ogluszenie i przeszukiwanie i nieudanym tescie na zrecznosc - sytuacja zostaje przedstawiona przez mg na pm albo oficjalnie na forum ( zalezy od sytuacji )
Mg mowi co sie udalo , co nie i ewentualnie co zostalo znalezione.
Pozniej gracz ktorego jest kolej powinien napisac mniej wiecej cos takiego:


Korzystając z okazji, Agis zajął się obszukiwaniem ogłuszonego majordomusa. Starał się to robic na tyle cicho i sprawnie by nie zwrócić uwagi towarzyszy, przeszukujących pomieszczenie obok, jednoczesnie ustawił się tak by mieć ich na widoku, ponieważ przeczuwal ze stary majordomus to nie jedyna osoba z którą przyjdzie mu sie spotkac w tym domu.

- Na brode Mannana złote zeby !! Szkoda ze nie mam czym mu ich wyrwać!

Tłukąc rękojeścią sztyletu narobiłbym niepotrzebnego halasu... - pomyslał


psssst znaleźliscie cos? szepnął Agis,

po czym po cichu opuścil pomieszczenie i dołączyl do towarzyszy w pokoju obok.

Spojzał pytająco na grupę towarzyszy, jednoczesnie starając się nasłuchiwać kroków nieprzyjaciela.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaz
Rycerz
Rycerz



Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostermark
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:08, 11 Wrz 2012    Temat postu:

kolejnosc okreslamy zawsze te samą.. kto pierwszy zrobi postac to jest 1.. kto 2 to 2.. wszystkie walki rzucam ja.. wiec piszac mi pw albo w komentarzach twoja deklaracje ( co zamierzasz zrobic ) wykonuje serie rzutow i odpisuje ci na pw... np..

1) zauwazyles goscia wychodzącego z gospody, podszedles, udalo ci sie go trafic.. gosc zwala sie z nog.. tyle... ( cala reszte opisujesz Ty )

2) zauwazyles, podszedles, on cie poznal, uniknal ataku, chcial ogluszyc, nie wyszlo, ty nie trafiles, on nie trafil, ty trafiles, gosc panikuje i zaczyna uciekac.. w strone wiekszej grupki ludzi na wschod od gospody i krzyczy ze bandyta chce mu orznac sakiewke i kose w bebechy.. ( reszte opisujesz Ty )


jezeli to nie jest twoja tura to sytuacja stoi w miejscu, chyba ze inny bohater ma to samo zlecenie.. ( ugadujecie sie na komentarzach co robicie i albo gracz przed toba robi cos innego, albo wyczekuje twojej reakcji albo go leje ) kwestia dogadania


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PlayerKiller
Mój Pan



Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 0:08, 12 Wrz 2012    Temat postu:

a skad bede wiedzial ile moge opisac tzn jak duzo akcji mojej postaci mam opisywac ? a jak sa pogaduchy graczy to mozna normalnie postaciami rozmawiac ? tzn np moge tam z lokiem albo twoim bn jakis dialog przeprowadzic ? jak wyglada kwestia ekwipunku postaci ? bo ja nie za bardzo sie z nim rozszalalem ale w przyszlosci ccialbym miec kilka opcji z poza podrecznika to trzeba samemu robic czy staty ty ustalisz ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaz
Rycerz
Rycerz



Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostermark
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 0:22, 12 Wrz 2012    Temat postu:

opisujesz to co dostajesz odemnie na pw albo na komentach.. jak to opiszesz? w jaki sposob cos zrobiles to wszystko jest kwestia Twojej wyobraźni..

pisze Ci.. udalo ci sie trafic, gosc nie zblokowal, osówa sie na ziemie..

a czy ty napiszesz " i wtedy (imie postaci) wbija mu miecz w brzuch i zaczyna miotac nim jak szatan az juha nie zabroczy 10m na okolo mnie

czy napiszesz ze ( imie postaci ) prostym cięciem posyla usówającego sie przeciwnika na ziemie, po czym jego truchlo przeciąga w przyciemnione miejsce to zalezy od Ciebie... mozesz napisac co twoja postac robi bądz zamierza zrobic po akcji, jezeli nie przeszkadza to w działaniu innym graczom..

np mozesz napisac ze po odtarganiu truchla w ciemne miejsce ustawiasz sie w pozycji obronnej, albo chowasz miecz do pochwy i udajesz się w strone gospody..

Mimo wszystko dobrze byloby porozumiec się wczesniej z innymi graczami o twoich zamierzeniach zeby nagle 5 graczy nie pobieglo w strone upuszczonego miecza..

co do ekwipunku to kwestia pw czego potrzebujesz i sie dogadamy.

co do dialogow.. prosilbym o dialogi w komentarzach.. albo zrobie odpowiedni temat [dialogi] natomiast efektem koncowym najlepiej bylo by opisac sytuacje w poscie glownym... np

Po dogadaniu szczegolow z kompanem, bądz po burzliwej konwersacji, z ktorej dowiedialem sie ze, albo po klutni ktora stoczylem z tym i tym etc


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kaz dnia Śro 0:25, 12 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PlayerKiller
Mój Pan



Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 0:29, 12 Wrz 2012    Temat postu:

o widzisz boja myslalem ze my poprostu bedziemy w postac pisac co robimy a ty potem w jednym poscie scalisz obraz nas wszytkic i opiszesz mam jak poszla sytuacja z juz znanymi Ci rzutami , taki element niepewnosci dla nas do samego konca
to ja jeszcze poczekam na ewentualnyc innyc graczy i sie zobaczy co i jak


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaz
Rycerz
Rycerz



Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostermark
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 0:42, 12 Wrz 2012    Temat postu:

Wydaje mi się ze takie rozwiązanie bedzie lepsze.

Poza tym jak najbardziej wskazanym jest opisywanie przez was przemyslen waszych postaci, nakreslanie jej wizerunku, jej lękow, przyzwyczajeń..

Załózmy ze ja jako mg pisze ksiązke w ktorej opisuje swiat i zdarzenia, na ktore wy jako gracze macie zasadniczy wpływ..
Oczekujecie odemnie ze bede w stanie sprostac jakims tam oczekiwaniom i nakresle wam taki klimat w jakim chcielibyscie sie znalesc...

To samo tyczy się w 2 strone.. Wy czytacie ksiązke mojego swiata, a ja chce czytac ksiązke którą tworzy wasza postac..

od prostego opisu, po opisanie jak poiew wiatru porusza waszymi wlosami, albo jak tik nerwowy porusza powieką podczas stresu...

To wszystko jak złączy sie w calosc stworzy cos na co wspolnie bedziemy pracowac... i pozniej czerpac z tego jakas wewnetrzna radosc jak bysmy zrobili kawal dobrej roboty..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PlayerKiller
Mój Pan



Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 1:29, 12 Wrz 2012    Temat postu:

czy w istori postaci mamy dotrzec do Straissen ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaz
Rycerz
Rycerz



Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostermark
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:27, 12 Wrz 2012    Temat postu:

Nie musicie. Jezeli historia zakonczy sie w innym miejscu to w jakis sposob dostarcze was do streissen na pw

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PlayerKiller
Mój Pan



Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:41, 12 Wrz 2012    Temat postu:

czy moja postac moze zmienic wiedze bretonia na wiedza imperium ?

edit
i czy moge miec kutasa jak liana Razz



Moderator edit

Liany – pnącza o zdrewniałych łodygach[1][2]. Występują w lasach strefy międzyzwrotnikowej, rzadziej w strefie umiarkowanej – spośród znanych gatunków lian około 90% rośnie w lasach równikowych[2]. Korzystając z innych roślin (ew. skał lub budowli) rosną ku górze i osiągnąwszy sklepienie lasu rozgałęziają się, wytwarzają organy asymilacyjne i generatywne[2]. Osiągają znaczne długości do 300 m (przedstawiciele różnych rodzajów arekowatych zwane zbiorczo rotangami) i nawet 400 m (rodzaj osmoka Entada z mimozowych)[2]. Ze względu na konieczność transportu wody w pędzie na znaczne odległości, liany charakteryzują się szerokimi naczyniami i rurkami sitowymi[3].

Liany podobnie jak inne pnącza dzielą się na wijące się i czepne. W pierwszym przypadku pędy lian wykonują ruchy okrężne, dzięki czemu znajdują podporę i owijają się dookoła niej. Liany czepne wykształcają rozmaite organy lub wytwory służące do przyczepiania się do podpory – czepne korzenie przybyszowe, wąsy czepne (powstające z pędów, liści lub ich części), czasem drewniejące, owijające się ogonki liściowe, czepne ciernie i kolce, hakowato zmodyfikowane pędy boczne


Chcesz byc mutantem? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PlayerKiller dnia Śro 23:57, 12 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaz
Rycerz
Rycerz



Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostermark
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:52, 12 Wrz 2012    Temat postu:

tak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leezard
Game Master



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:52, 14 Wrz 2012
PRZENIESIONY
Pią 21:39, 14 Wrz 2012    Temat postu:

Pamiętajcie tylko, że możecie skorzystać z łaski Shallyi bo widzę, że nikt o tym nie pamiętał :p

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PlayerKiller
Mój Pan



Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:58, 14 Wrz 2012
PRZENIESIONY
Pią 21:39, 14 Wrz 2012    Temat postu:

ja korzystalem i mrower tez ;] pozatym Macieju nie kazdy cHce miec przekokszona odrazu postac i grac tylko dla pd jak ty Razz

mrower fajna grafika tylko wedytuj mu jakas inny symbol zamiast krzyzyka ;/
moze cos takiego

edit faktycznie o ile u mnie wiem ze laska sylly zostala napewno wykorzystana to u mrowera wiem ze miala isc cHyba w oglade i cos jest nie teges, ale nie wiem wiem ze napewno zuzywal


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PlayerKiller dnia Pią 21:30, 14 Wrz 2012, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Galv
Książę
Książę



Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 117
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:13, 14 Wrz 2012
PRZENIESIONY
Pią 21:40, 14 Wrz 2012    Temat postu:

Zużyłem w ogłade ale jeszcze mam charyzmatyczny co daje przecież +5 do ogłady chyba zapomniałeś grzybciu Razz po odjęciu tej zdolności wyjdzie łaska shyli

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Cathedral City Strona Główna -> Warhammer / Kaz's Dungeons of ideas Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Army Design by mfs9 - Strik9
Regulamin