FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy :: Galerie :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości :: Zaloguj
[Komentarze] Skowyt z Averlandu
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Cathedral City Strona Główna -> Warhammer / Kaz's Dungeons of ideas
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leezard
Game Master



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:44, 19 Wrz 2012    Temat postu:

Cytat:
Takie to zrządzenia losu Valua, widać mi poszukać jeszcze będzie i właśnie was o coś cHciałem spytać w tej sprawie


Pytaj zatem elfie. Ale ruszajmy już powoli bo na co tak na zimnie wystawać... Jeszcze własną śmierć złapiemy...


Cytat:
Otóż zapytam nim dojdziemy i między postronnymi nam przyjdzie rozmowę prowadzić, jam tu z Averaim szlakiem przybył , ale są jeszcze z miasta 3 inne szlaki. Wiecie gdzie one może prowadzą ? Ponad to wielem się po gospodacH o zbójcerzacH i rajbituraH z Stirlandu nasłucHał i co by wiosną spokojnie ruszyć waszycH wieści w tym temacie cHciałem zasłyszeć, wiecie może panie jak tu sie z północnymi sąsiadami sprawy mają ? Bo wiecie miejscowycH o tom wypytywał ale tylko rzeczą " idź mapę sobie kup tam rozeznania doznasz" ale widzicie ja nie pisemny jestem i na nic mi taka mapa. A lud tu musi być jak i w całym zapewne imperium straszliwie ciemy bo co za miedzą to juz dla nicH jakaś niedorzecznością bije samo pytanie o to. Poratujcie mnie tedy swoja wiedzą człeka światowego Panie


Pewnie, że poratuję... Tyle razy już te szlaki zjeździłem, że niedobrze mi się na widok kamieni milowych już robi. A czytać przecie nie trzeba, jeno się na tej... kryptografii znać. Otóż widzicie, ten na południowy zachód przez puszczę w kierunku Lengenfeld idzie. Ciężka przeprawa, wiele stworów się między drzewami czai... Na południe gdy się udasz, przez równiny się dostaniesz do Wuppertal. Dużo mokradeł po drodze ale i wiele wiosek gdzie strawę i ciepły siennik znaleźć można. Na północ natomiast zaraz mury Russbach stoją. A sąsiedzi jak sąsiedzi... Wróg odparty to można wrócić do intryg i gryzienia się po piętach. Nie zdziwie się jak przed końcem roku knechtów w barwach Stirlandu przyjdzie nam omijać.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PlayerKiller
Mój Pan



Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:05, 19 Wrz 2012    Temat postu:

fiu fiu Kaz ładnie sie popisałeś w pierwszym poście to teraz sobie pojade... Very Happy

forma 3/5
treść 3/5
klimat 4/5

bardzo mi sie spodobał az naprawdę mnie wciągło , mam nieco wrażenia że pisałes to jakby w pospiecHu ale i tak bardzo fajnie i klimatycznie wyszło, podoba mi sie i jeszcze raz podoba , nieco tylko jak na mój gust za mało teści za to forma i ogolny klimat zajawki bardzo mi przypadł do gustu , oby tak dalej GM bo zapowiada sie słodko jak na pikniku z niziołkami Very Happy

trocę sie teraz boje że nie wiem co napisać ... Sad ale jak dobrze zrozumiałem mamy w pierwszycH postacH opisać co nasze postacie czuja widzac tą scenę na egzekucji co mysla wewntrz siebie , jak sie na niej zacHowują i co ewentualnie planują teraz zrobić po "takim widowisku" ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PlayerKiller dnia Śro 18:07, 19 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaz
Rycerz
Rycerz



Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostermark
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:25, 19 Wrz 2012    Temat postu:

Cytat:
ale jak dobrze zrozumiałem mamy w pierwszycH postacH opisać co nasze postacie czuja widzac tą scenę na egzekucji co mysla wewntrz siebie , jak sie na niej zacHowują i co ewentualnie planują teraz zrobić po "takim widowisku" ?


Dokładnie tak jak napisałes.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leezard
Game Master



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:36, 20 Wrz 2012    Temat postu:

Cytat:
trocę sie teraz boje że nie wiem co napisać ...


Pisz cholera! Czas zagrać w końcu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaz
Rycerz
Rycerz



Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostermark
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:03, 20 Wrz 2012    Temat postu:

Jak pozostali gracze nie okresla sie czy graja do godz 17 to slucham waszych propozycji.

przewijamy akcje idac do gospody czy macie zamiar pobyć jeszcze troche w tłumie?

czekam na wasze deklaracja. Jak ktos ma jakies pytania ( ktorych nie chce ujawnic reszcie ) pw albo gg


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leezard
Game Master



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:18, 20 Wrz 2012    Temat postu:

Możemy przewinąć jak o mnie chodzi, bo zakładam, że to tam rozegra się większość dywagacji co do natury wydarzeń i planów rychłego opuszczenia miasteczka Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Galv
Książę
Książę



Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 117
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:33, 20 Wrz 2012    Temat postu:

Można przewinąć, bo tam raczej będzie cała rozmowa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PlayerKiller
Mój Pan



Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:46, 20 Wrz 2012    Temat postu:

no ja to z natury rzeczy wolałbym nie pozostawać na widoku wystraszonego tłumu bo zaraz sie okaże że mam czyraka w kształcie gwiazdy cHaosu i musze spłonąć

edit:

nie doczytalem wczesniej mrowera postu ...

po prostu dzieki mrówer teraz moja postac jest tak posrana żę cyba w trybie natycHmiastowym opuści miasto ...gdziekolwiek
w takim wypadku bede spał z naładowaną kuszą pod poduszką ;/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PlayerKiller dnia Czw 17:27, 20 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PlayerKiller
Mój Pan



Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:51, 20 Wrz 2012    Temat postu:

teraz nie wiem czy posty z dialogami maja byc w watku glownym pod ostatnim postem kaza o naszympowrocie do karczmy czy w "dialogacH" ?

kaz trocHę cyba szybko do tej karczmy doszlismy skoro zajeło nam to tyle co spadanie ściętej głowy. ale spoko rozumiem że rozwrzeszczany tłum na nas się targnął swoja masa ;]


i jak faktycznie dialogi mają byc w dialogacH to przenieś tam posty moje i jaszczura za wczasu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaz
Rycerz
Rycerz



Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostermark
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:02, 20 Wrz 2012    Temat postu:

yhh.. no tak.. jak raz poszlo w miare to ze niby 2 juz spieprzylem tak? Very Happy

Dojscie do karczmy zajęło wam ok 5 minut. ciało wiedzmy roztapiało sie mniej wiecej w podobnym odstępie czasu..
dopiero po roztopieniu zaczeło wyłazic tałatajstwo.


Wydaje mi sie ze dialogi miedzy druzyną mozna prowadzic tak jak do tej pory..

mam 2 propozycje...

1) cytowac treść wypowiedzi powyzej jezeli odpowiadamy tej osobie.
2) podac imie postaci do ktorej odpowiadamy.

jesli chodzi o dialogi bardziejbalem sie konfrontacji npc vs 2-3 graczy,, wtedy moze byc motłoch..


edit

lepiej bedzie wyglądac dialog w wątku głównym np

<rozjebal sie na fotelu i dlubiąc w nosie powiedzial z kpiną w głosie>
spierdzielaj niziole bo ogole ci stopy i bedziesz marznął na zimnej podłodze
<po czym obrócil się do strażnika dróg i sapnął>
przepraszam za kucharza, ale odkad te konusy dostaly swoje prawa strasznie sie rozleniwiły..


biz szukac dialogow w oddzielnym temacie..


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kaz dnia Czw 23:12, 20 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PlayerKiller
Mój Pan



Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:12, 20 Wrz 2012    Temat postu:

to znaczy dialogi mają być tutaj prowadzone tak ? , czyli nie trzeba nic pisac w wątku głównym, tylko spokojnie mozna sobnie tutaj porozmawiać Smile

edit:
no spoko o to własnie pytam bo nie wiem po Cuj jest wątek dialogi skoro możemy i tu rozmawiać i komentowac postaciami i tam i w głównym Sad


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez PlayerKiller dnia Czw 23:17, 20 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaz
Rycerz
Rycerz



Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostermark
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:21, 20 Wrz 2012    Temat postu:

juz nie ma wątku dialogi Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PlayerKiller
Mój Pan



Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:07, 03 Paź 2012    Temat postu:

no miał być dzisiaj post od mg ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PlayerKiller
Mój Pan



Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:41, 04 Paź 2012    Temat postu:

a tak sie kaz burzył ze nie piszemy a tu Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leezard
Game Master



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:51, 04 Paź 2012    Temat postu:

No właśnie... traci PPki Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Cathedral City Strona Główna -> Warhammer / Kaz's Dungeons of ideas Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Army Design by mfs9 - Strik9
Regulamin